zondag 19 oktober 2014

Gehaakt Kraagje met patroon



Het is weer Kraagjes tijd! 
Eerder haakte ik al een ander kraagje, 
dit bleek een favoriet modelletje,
 want ik heb er heel wat mogen maken
 in de meest heerlijke kleuren. 
Ik vond het ook wel leuk om een iets
 robuuster modelletje te hebben
 net even wat dikker garen,
 zodat het wat stoerder
(voor zover je van stoer kan spreken met een kraagje) valt, Bambi van Vinni’s colours bleek 
hier heel erg geschikt voor te zijn,
 ook deze heb ik al in verschillende kleuren mogen maken. Wil je ook zo'n kraagje haken?
Op mijn blog vind je het patroon.
 Het is een makkelijk en snel project
 wat goed te doen is op een rustige zondagmiddag.



1 opmerking:

  1. Mooi kraagje. Dit is ook mooi in andere kleuren voor de feestdagen. Dank je voor het delen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

h&m