zaterdag 31 januari 2015

Crochet Along

Er zijn best wel een aantal Crochet Along projecten om mee mee te haken. Ik heb afgelopen jaar meegedaan met de CAL2014 via Facebook (samen met 1000en anderen). Ook heb ik de "scheepjesCAL" gehaakt. En inmiddels zijn er weer een aantal nieuwe CALs gestart. Ik haak nog niet mee, het gaat me te langzaam (erg he?) dus ik wacht nog even en ga dan kijken of ik halverwege ergens aansluit... ondertussen heb ik genoeg projecten dus ik verveel me niet :)

Afgelopen december begon kwam ik een Engelse CAL tegen, die ik echt fantastisch mooi vond! 
Ik ben gaan haken, eerst Sophies Garden en daarna nog heel veel prachtige vierkanten, die bij elkaar gezocht waren. Ik haakte met mijn restjes katoen (van allerlei merken door elkaar) en haaknaald 3,5. Een maand later (!!) was deze deken klaar... 
en het is echt mijn pronkstuk!
 Ik ben zoooooo trots!




De link naar de originele CAL en de patronen die er bij horen kan je terug vinden in mijn blogbericht 

Enne... inmiddels is er een nieuwe (engelse) CAL gestart met als centrum die prachtige "Sophies Garden" 
bij Look What I Made
http://www.lookatwhatimade.net 
en deze CAL wordt ook elke week in het 
Nederlands vertaald
bij Haakdingen
http://www.haakdingen.nl/c-2781022/sophies-garden/
 Kom je er niet uit maar wil je meer weten? 
Mail/bericht me gerust!


2 opmerkingen:

  1. Ik ben het nu an haaken. Mooi jou deken. Sorry if my Dutch is bad. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi deken groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen

h&m