zondag 6 september 2015

Update vakantieproject

De grootste uitdaging in mijn vakantie was de De cocker spaniël van Kate.
 Omdat ik in de vakantie niet voldoende fibervulling kon meenemen voor deze grote knuffel,
 heb ik alle onderdelen gehaakt en daarna weer mee terug genomen naar huis.
 Nadat alles uitgepakt was van de vakantie en gewassen en opgeruimd, had ik de tijd om deze super knuffel in elkaar te zetten. Dat koste me toch nog 2 uur.
 In dit figuur zit namelijk ijzerdraad om de poten te bewegen. En dat is toch altijd weer een gepriegel om het goed voor elkaar te krijgen.
 Daarnaast moest de vulling er nog strak in.
Daarna moest er nog "fluffy" draad extra worden bij gehaakt en natuurlijk flink opborstelen.
\Maar het resultaat mag er zijn.
 Ik vind haar echt prachtig geworden.


Meer foto's zien? Weten waarmee ik deze prachtige hond heb gehaakt?Klik dan even door naar mijn blog.
groetAmiFan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m