woensdag 4 november 2015

Gehaakte Gordijntjes

Gehaakte gordijntjes (of: valletjes)



Deze zomer gezien in Hindelopen: beschilderde luiken,
 zoals ze dat in dat oude stadje zo mooi kunnen. 
 Maar ik nam de foto vooral voor de gehaakte gordijntjes. Achter oude ramen in oude huizen in oude stadjes,
 kun je die gehaakte gordijntjes zo nog wel eens tegenkomen. 
Maar ze worden nu ook weer nieuw gemaakt. 
Daarom zijn die oude Durable-boekjes nu weer bruikbaar. Daar staan heel veel van die leuke gehaakte gordijntjes in. Deze boekjes heb ik te koop op


Leuk om die gehaakte gordijntjes straks ook weer voor nieuwe ramen te zien hangen!
Groeten van
Margriet

5 opmerkingen:

  1. Die gordijntjes hangen al een jaar voor mijn raam, net zoals zoveel jaar geleden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je het patroon hiervan? Ik ben al enige tijd hiernaar op zoek.....
      Mijn mail adres is: alubbers67@gmail.com
      Alvast bedankt en groeten van Arlene Lubbers

      Verwijderen
    2. Heb je het patroon hiervan? Ik ben al enige tijd hiernaar op zoek.....
      Mijn mail adres is: alubbers67@gmail.com
      Alvast bedankt en groeten van Arlene Lubbers

      Verwijderen
  2. Wie heeft er voor mijn vandurabele gebroken hartjes patroon voor gordijnen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was een oud boekje van durable zou heel blij zijn als het nog besta mijn dan is groot

    BeantwoordenVerwijderen

h&m