vrijdag 31 augustus 2018

kussen 'sneeuwvlokje', met gratis granny square patroon


Ik wilde  eens een granny squarekussen haken,
 helemaal in het wit.
 En omdat ik nog meer fier ben over het resultaat,
 als ik ook zelf het patroon ontwerp, deed ik dat.


Ik vertrok vanaf het patroon voor vergeet-me-nietjes dat ik eens ontwierp en werkte dat verder uit tot een vierkantje.
 En na 50 vierkantjes had ik genoeg voor mijn kussen.


Het haken duurde wel veel langer dan ik had verwacht:
 ik ben er een jaar mee bezig geweest 
(al gebiedt de eerlijkheid me om toe te geven dat ik het wel vaak langere tijden liet liggen)
 en ik was zeer opgelucht toen het eindelijk af was.


En over eindresultaat ben ik erg tevreden: ik werkte het kussen af et een rij van kleine bruine knoopjes en het ligt sindsdien mooi te wezen op mijn zetel.


Heb je ook zin om dat patroontje eens te proberen?
In het nederlands én engels.

Fijn weekend allemaal!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m