zaterdag 1 december 2018


Heb jij je keuze al gemaakt uit de 569 inzendingen? Ik al wel. Je hebt nog tot middernacht 1 december om te stemmen. Doen he?
Vandaag tot middernacht maak je nog kans op de 100 mini bollen garen
van Yarn and Colors.
Deze ontwerp wedstrijd van amigurumipatterns is uniek in zijn soort. Iedereen van de hele wereld kan mee doen. En je hoeft echt niet een patroon te kunnen uitwerken. Dat is zo fijn van deze wedstrijd. Het maakt niet uit of je een professioneel designer van haakpatronen bent of gewoon het leuk vindt om te haken en iets unieks vanuit jezelf wil haken. De inzendingen zijn dan ook van alle werelddelen. En de één is een topontwerp ( en die winnen meestal). Maar iemand die veel vrienden heeft, op facebook zit en andere social media reclame maakt kan net zo goed winnen.
Dus nog 1x maak ik reclame voor mijn inzendingen: Dus stem op Dorothy de Dodo of Smala mijn sabeltandtijger
De uitslag volgt hier  op mijn blog.  En eind van deze week volgt weer een gewoon bericht – met een nieuw patroon. Want mijn pinguin is klaar om uit te vliegen. Kom je dan weer hier op mijn blog?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m