vrijdag 6 september 2019

Cactus speldenkussen

Zo, de zomer is voorbij. Dus ik ben weer gestart op mijn blog met posten. Elke donderdag en zondag volgt er een berichtje. Met deze komende twee maanden heel veel gratis patronen. De eerste is....
Een speldenkussen is altijd handig om bij de hand te hebben als je gaat haken. Vooral als er onderdelen aan elkaar moeten worden gezet. Daarom heb ik voor het blad Aan de Haak een orgineel kussentje waarop spelden en naalden bewaard worden ontworpen.



Het is een cactus speldenkussen geworden. Super simpel om te haken. En wel zo leuk om zelfs in de vensterbank neer te zetten. Zo lijkt het tenminste niet alsof al je haakspullen overal rond slingeren. Dit patroon is nu gratis te downloaden op mijn blog.
Tot ziens,

(Oh ja, mooi nieuw logo he? De gast-blogger van a.s. zondag heeft deze voor mij gemaakt).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m