dinsdag 1 oktober 2019

Handwerkdagen review

Handwerkdagen | Review


Afgelopen vrijdag ben ik naar de handwerkdagen in Rijswerk geweest. En ik moet zeggen dat het ontzettend leuk, gezellig en verrassend was. Het is echt een hele kleine beurs. Gelukkig had ik dat al gezien op de website. Er waren in totaal 38 standhouders. Dus dat is echt niet veel. Maar toch zaten er voor mij verrassingen tussen. Ik zal hier alvast één met met je delen. Wil je alles lezen, ga dan even naar mijn blog.
Als eerste liep ik langs de stand van Amilishly en Yippee Yarn. Dat was direct super gezellig. We kennen elkaar van Instagram. En ik had al aangekondigd dat ik zou langs komen. We kwamen lekker aan de praat over de popjes. En ook over de voorraad die ze op haar zolder heeft liggen om op de beurzen genoeg pakketjes mee te hebben. Zoals afgesproken op social media heb ik popje Elsa gekocht. Leuk project voor de komende weken. Ik zal haar hier showen!
Naast haar op de beurs stond YipeeYarn. Dit bedrijfje levert handgeverfde wolletjes. Zo verleidelijk! En zo mooi gedaan. Ze heeft merino wollen, sokkengarens en andere materialen. En allemaal zelf geverfd. Sommige zelfs met natuurlijke producten uit de eigen tuin. Leuk om met je te hebben geproken Janine! En ik ga wat moois maken met je garens!
En heb je mijn Halloween projecten al gezien? Donderdag komt deel twee van mijn eboek Halloween figuren haken uit.! Kom je kijken wat er in staat?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m