donderdag 7 november 2019

give away - 7 jaar bloggen

Het is feest deze maand. Ik ben eens in mijn geschiedenis gedoken van mijn blog en haak avontuur. En tot mijn plezier ben ik al heel erg lang bezig.
Ik haak al sinds 2003. En sinds november 2012 ben ik meer gaan richten op het ontwerpen en haken van amigurumi. In dat jaar ben ik ook begonnen met een blog. Dit was op Blogger. Omdat ik 7 jaar ontwerpen en bloggen een mijlpaal vind organiseer ik een give away. Ik heb prachtige prijzen voor jullie kunnen vinden. Ik zou bijna zelf mee willen doen 😉


Hoe doe je mee?

Ga naar mijn blog en lees daar hoe je mee kunt doen. Heel simpel door op die pagina een berichtje achter te laten

Wat kan je winnen? *

In totaal zijn er 7 prijzen te winnen via mijn blog. En de trekking van “aan de haak” is een losse trekking met nog eens 3 “bonus” prijzen (gebruik daarvoor het formulier te vinden via mijn blog en instagram).

  1. Een streng prachtig hand geverfd garen door Janina Camijn van YippeYarn.
  2. Engelstalig patroon naar keuze (download) van Serah – Tales of Twisted Fibers
  3. Een Nederlandstalig patroon (download) naar keuze van van DIY Fluffies
  4. Een Engelstalig of Nederlandstalig patroon (download) naar keuze uit van LittleOwlsHut
  5. Een Engelstalig patroon (download) van Patchworkmoose naar keuze.
  6. Een Nederlandstalig patroon (download) van Stip en Haak naar keuze.
  7. Een verrassingspakketje met gadgets voor het haken & 1 bol Organican van Scheepjes.
  8. Het haaktijdschrift Aan De Haak (3x) 

Looptijd

Je kan meedoen vanaf nu (7 november) en 21 november 12 uur 's nachts (Londentime).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m