zondag 22 november 2015

Oogjes deken





Ik ben met een nieuw project begonnen.

De "Retro ornament throw", ik noem hem de "oogjesdeken"
Het is een bestaande deken en niks nieuws natuurlijk.



Mijn eerste ogen zijn gehaakt (totaal heb je er 84 nodig) en het is zo leuk om te doen....Heel spannend welke kleur je mag gebruiken en hoe dat uitpakt. Ik houd me verder niet vast aan een "deadline", ik zie wel wanneer deze deken af is. Leuk om tussendoor een oogje te haken. 
Mocht je meer willen weten, ik heb een heel uitgebreid blogberichtje geschreven over dit project met een handige downloadfile en een beschrijving van hoe je het oogje zelf moet haken.

Klik om naar mijn blog te gaan




2 opmerkingen:

  1. Ik vind deze deken super! Heb inmiddels de ogen af alleen kom in niet verder met de randen. Blijft toch lastig dat vertalen ervan.. Even geduld dus in de hoop dat iemand de rand ook nog een keer vertaalt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat overal staat dat de deken in zijn geheel in het Nederlands is vertaald op het blog van Tertia. maar dat je daar niet verder komt dan de ogen ... echt een gemiste kans

    BeantwoordenVerwijderen

h&m