dinsdag 20 september 2011

Baby-doekje


Ik geloof dat het zaterdag was, maar het kan ook al vrijdag zijn geweest, toen m'n vader opeens zei: "Ik ga dinsdag op kraambezoek bij een collega. Kun je niet nog wat haken?"

Ik: "Uhm... jawel. Enig idee wat?"

Pap: "Doe maar wat leuks."

Ik: "Goh, jij bent lekker makkelijk. Iets meer aanwijzingen graag..."

Pap: "Ja weet ik het. Doe maar gewoon iets leuks voor baby's..."

Nou, dat was het, meer aanwijzingen heb ik er echt niet uit gekregen...

Met een pakketje eisen:
* snel te maken
* voor baby's 
* iets leuks...

ben ik maar eens gaan zoeken in mijn verzameling patronen. Met links en rechts wat aanpassingen prutste ik wat in elkaar. Gisterenavond moest ik alles nog in elkaar zetten, maar we hebben het gered. 

Excusez-moi voor de slechte kwaliteit van de foto's, maar het was al behoorlijk laat... 

1 opmerking:

h&m