maandag 26 september 2011

Waarom maak je geen poppen meer?


"Waarom maak je geen poppen meer?" Deze vraag wordt zeker eens in de maand aan mij gesteld, het is geen onwil, of dat ik er geen tijd voor vrij maak, nee dat is het niet! Ik krijg geen inspiratie en heb geen kleine gebreide lapjes om ze te maken! Ik val elke keer in herhaling, en ze worden veelal hetzelfde!

Elke keer als ik ze wil gaan maken, lukt het niet, ik krijg het hoofd niet meer grappig, de aanblik is grimmig, en de poppen verdwijnen weer in de zak met wol! Misschien moet ik het loslaten, en helemaal niet meer doen! Of misschien moet ik aan jullie vragen of je mee wilt helpen om deze poppen weer te kunnen gaan maken.

Dus mijn vraag aan jullie is om mee te denken, welke karakters het moeten worden, en mee te breien aan een paar gekleurde ribbelsteeklapjes van tien bij tien centimeter! Ik zou hier heel bij mee zijn!

4 opmerkingen:

  1. O ook dit is heel leuk! heb dit eigenlijk nog nooit geprobeerd...lapjes van 10 bij 10 breien is niet zo moeilijk, maar met jouw uitleg moeten we zeker tot een resultaat zien te komen! ik doe mee hoor, laat maar weten....kom eigenlijk wat tijd te kort, maar ja, ik ben altijd in voor leukedingen.nl!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uhm, ik houd ik wel van die prinsesserige popjes. Met roze, glitters en lange haren... Misschien kun je er iets mee?

    Breien kan ik niet, tenminste, ik kan het wel, maar vind er helemaal niets aan... En het wordt slordig. Dus dan heb je er nog niets aan ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn echt heel erg grappig!!!! Een geweldig stel zo bij elkaar. Ik wil wel wat lapjes breien hoor, lijkt me wel grappig om ze terug te zien in zo'n te gekke pop. Heb wel wat ideeen voor lapjes, laat me maar weten hoe of wat.

    BeantwoordenVerwijderen

h&m