maandag 21 mei 2012

Granny vestje

Dit is m'n eerste berichtje op dit blog. En wil je iets over mij weten kijk dan even op Creaties van Creathea ;-)

Afgelopen weekend was het zover dat ik de Granny jas die ik aan het maken ben, voor het eerst kon gaan passen. Het is nog maar een vestje, maar ik was er al zo blij mee, het past precies mooi om m'n lijf. Dus ik heb het omhaakt en er een vestje van gemaakt. Er moeten alleen nog knoopjes op, morgen maar eens kijken op de markt.


Maar ik wil toch ook nog graag een granny jas, dus ik ben alweer opnieuw begonnen en deze keer wordt het wel een jas hoor. Ik maak gewoon allebei. Granny's zijn zo leuk om te haken en het gaat ook best snel. Ook deze jas maak ik van Drops Fabel in de kleur Berry Dreams.

Wil je graag weten wat ik met een granny jas bedoel kijk dan op m'n projectpagina op Ravelry (hiervoor moet je wel ingeschreven staan bij Ravelry)


1 opmerking:

h&m