maandag 14 mei 2012

Klaar met Roos


Ik ben er klaar mee, niet echt met Roos natuurlijk, maar wel met de 2 bollen die ik op de verjaardag van mijn eerstgeborene van haar kreeg. 
Het is overigens niet dezelfde Roos, als waarvoor ik vanmorgen een Mirror Monday foto plaatste, 
maar ons vriendinnetje Roos.
Ik heb Roos afgewisseld met een paar stukjes schoonmoeder, aangezien die niet bijhoudt wat ik met haar restjes doe. (Ma, als je die wel leest, kan je dit laten weten via een reactie)
 Ik ben trouwens erg blij met het resultaat van de kleurtjes van Roos.
Ik heb het opgemeten en mijn Ecosprei is nu 168 cm in het vierkant. 
Ik pas er nu dus officieel onder! 
Nog 21cm rondom. 
Het is nog even doorzetten, maar het einde is in zicht!
Ik ben dus begonnen met het zwart uit het pakket van een mysterieuze zender... 
ik vraag me nog steeds af welke weldoender dit geweest is!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m