zondag 10 februari 2013

Jachttrofee

In de buurt van mijn Zweedse huis zijn
 de wilde zwijnen niet erg geliefd, 
omdat ze 
a. de weg oversteken zonder uit te kijken, 
liefst in het donker en 
b. tuinen omploegen.

Met b. heb ik helaas kennis kunnen maken. 
Dat is eventueel hier op mijn blog te zien.
Met a. hoop ik nooit kennis te maken. ;-)

Maar omdat ik dus geen fan van wilde zwijnen ben,
 sprak het patroon, dat ik hier vond me heel erg aan. 


Het leek me grappig om ook zo'n jachttrofee van een wild zwijn aan de muur te hebben. 
Dus zo gedacht, zo gehaakt en nu hangt ie er.


Mocht je ook zoiets willen haken of iets anders,
 waarvan het patroon in het Zweeds is en je komt er niet uit, dan help ik je graag verder als ik kan.
Hier staan zoveel mooie haak- en breipatronen in het Zweeds (en Deens en Noors).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m