zondag 3 februari 2013

Nieuw hier

Ook ik ben nieuw hier. 
Gezellig dat ik hier aan mag haken. 
Ik ben Jolanda in 1969 geboren.
Ik ben  getrouwd en heb vier kinderen. 
Haken is een grote hobby van me,
  ik heb het mezelf twee jaar geleden met een boekje 
wat voor kinderen bestemd is aangeleerd. 
Net op tijd want een paar maanden later
 kreeg ik een auto ongelukje, 
waar ik een whiplash aan over heb gehouden 
en waardoor ik niet meer kan breien.
Haken is dus een mooi alternatief geworden voor me.
Ik hoop ooit nog het breien ook weer op te kunnen pakken. Maar voorlopig heb ik nog ideetjes genoeg,
 die ik wil gaan haken. 
Sinds augustus 2012 heb ik ook een eigen blog.
 Ik zou het leuke vinden, 
als je daar eens een kijkje komt nemen. 
Zo dat is even in het kort wie ik ben.

Groetjes en tot snel als ik hier weer een berichtje kom plaatsen Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m