donderdag 11 juli 2013

Bijna vakantie - wasknijper patroon vrijgegeven...

Afgelopen week weer de meest prachtige foto's ontvangen van jullie creaties. Wat een creativiteit. En wat een grote groep haaksters die mee doen. Nu al 23 mensen. Wow!
Binnenkort ga ik van een lekkere vakantie genieten en kan ik mijn blog dus even niet updaten. Ook krijg ik bijna elke week twee of drie haaksters die zich nog aanmelden bij mij voor het basispatroon van deze haak samen. Daarom heb ik besloten het basispatroon nu al online te zetten.
Ik wil namelijk iedereen de kans geven om mee te haken en in de vakantie lekker creatief te zijn.
 
Dus...plaats een link van je eigen blog naar dit patroon en haak mee.
Je bent niet verplicht je eerst aan te melden. Wel vind ik het leuk als je me een foto stuurt van je creatie. Dit kan door via het contactformulier op mijn blog, een mail te sturen. Als je van mij een berichtje ontvangt kan je een foto sturen.
Besluit je zelf een patroon te ontwerpen, dat is hartstikke leuk. Mail deze dan naar mij en dan plaats ik het op mijn blog.  Natuurlijk mag het ook op je eigen blog, mag maar geef mij de kans het eerst te publiceren. In september komen ze allemaal - elke dag één - online. En we gaan natuurlijk voor de 28! (want zoveel creaties moet ik hebben voor de traktaties in november).
Dus help mee ontwerpen, dan red ik dat wel.
En omdat jullie zo lekker mee doen.... staat het aapje wasknijper er ook al bij! als kadootje!
Tot ziens, en fijne vakantie allemaal! Tot in augustus.
groet amifan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m