vrijdag 25 oktober 2013

Nog 5 wasknijpers te gaan!!!

Lekker  herfst weer he??
Dus lekker haak weer. Vandaag nog lekker buiten. Maar zondag toch echt binnen!!!
Wat speelt er allemaal op mijn blog?
Nog vijf wasknijpers deze week... en dan hebben we er 28!
Geweldig om jullie reacties op elke creatie te lezen.
Natuurlijk sta ik straks niet een maandje stil.
Op dit moment druk bezig met een nieuwe haak samen.
Dit wordt een walvis en komt (denk ik) rond de kerstvakantie.
Maar iedereen die nog mee doet aan Zazzle!!! Jullie moeten je Zazzle foto nog inleveren!!!
En natuurlijk ook nog bezig met het poesje dat ik moet ontwerpen voor mijn 100e volger.
Die wordt zo snoezig. Ik heb het patroon al af. Nu nog in schildpadkleuren.
En ondertussen zit ik al op 134 volgers!!! Dat gaat hard.
Morgen even een haakpauze, want dan ga ik druiven plukken. Maar daarna weer aan de slag.
 Zondag wordt het lekker stormachtig weer. Dus lekker  binnen haken...
Wil je ook een wasknijper haken? Gisteren hadden we een schaapje. Vandaag een eendje. En morgenavond komt er een hertje... of liever puca?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m