vrijdag 18 oktober 2013

Zin in Kerst???


Twee blogs volg ik al geruime tijd.
 En ik heb er ook wel eens patronen van mogen vertalen (denk aan het bijen meisje en de leuke poppetjes... ) of heb ik al eerder naar verwezen. 
Graag wil ik dit met jullie delen.
 Beetje vroeg voor de kerst.. 
maar ja, dan heb je wel tijd om het te haken.
 Schattige beren kan je vinden bij Tales soft twisted fibers.
Wel engels, maar oh zo leuk
Mijn andere favoriete blog is amigurumibb's blog.
 Je weet wel, die van de smurfen.
En zij heeft de meest fantastische kerstballen gemaakt!
 Zo leuk... dat ik direct zin heb om dit te gaan maken...
maar ja... eerst die wasknijpers af... 
dus gelukkig heb ik daarna nog een maand
 of twee om ze te maken. 
Maar omdat niet iedereen even snel haakt... 
nu alvast ook link naar haar prachtige creaties.


Schitterende creaties toch??? 
Je hebt gewoon zin in sneeuw en kerst....
...dit moest echt even tussendoor!!!!
groet AmiFan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m