donderdag 2 januari 2014

Beste Wensen

Ik wens iedereen prachtig 2014 !!!

Met veel inspiratie, kleuren en 
dat er maar weer mooie creaties 
uit onze handen mogen komen!

Ik heb maar één voornemen in 2014... 
dat ik weer een hele stapel met nieuwe creaties ga verzinnen. 
De wereldbol zal nu toch echt gehaakt gaan worden.
 (het moet toch een keer lukken!)

 De lapjeskat wordt dit jaar afgerond.

 En ik heb nog twee onafgemaakte projecten
 in mijn mandje liggen. 

Dus ook die moeten nog een eigen leventje krijgen.

Verder wil ik meer op Raverly neerzetten.
 Hiervoor moet ik de patronen van mijzelf
 nog omzetten in pdf.

En sommigen ook in het engels.
Al met al.. genoeg te doen dit jaar....
En het moet natuurlijk een hobby blijven, hihi

Wil je mij  en al mijn creaties volgen?
Dat kan. kom gezellig naar mij blog. En haak het eerste beertje van dit jaar...


Groet AmiFan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m