zondag 12 januari 2014

Calico de kat.... een spannend verhaal


Weten jullie het nog?
Op 23 september heb ik lootjes getrokken, waarop mijn blogvolgers hun wens hebben geschreven. 
Wat wilden de blogvolgers graag eens gehaakt zien?
 En als het lukt in een zelf te haken patroon? 
Uit de hele stapel kwam uiteindelijk de volgende uitslag


Dus ben ik aan de slag gegaan en heb ik Calico de Kat ontworpen.  
Het ontwerp is nog niet helemaal uitgeschreven en wordt nu alvast getest door Elena.
Maar de kat zelf is klaar. Ik heb haar Calico genoemd.
Dit is Engels voor lapjeskat of schildpadkat.
Calico is klaar voor een avontuur... Is de rest van mijn huis dat ook?
Lees en kijk mee...
Piep de muis zit op de mand.... 
Wie komt daar aangeslopen?
Ieks!!! Een kat!!!
Calico: He... wat zie ik daar voor iets grappigs... een clownsmuis?

Weten hoe het verder verloopt?
lees op: 
groet AmiFan

1 opmerking:

h&m