maandag 6 juli 2015

Dol-fijn.... heerlijk... het is vakantie tijd.
Even tijd voor mijzelf en mijn gezin.
Weg van de dagelijkse dingen.

Lekker op vakantie.
En wat neem ik dan mee?
Naast een goed boek, de tent en mijn gezin....
Natuurlijk een haakwerkje.
Als ik jullie nog één suggestie mag geven voor de vakantie... en je hebt restjes over?
Ik heb deze week een mini patroon gemaakt, waarbij je prima je restjes kunt opmaken.
Een prachtige dolfijn.
10 cm groot. Dus ideaal als sleutelhanger.


Het is een makkelijk patroon. Je hebt een klein beetje vulling nodig. En het is echt zo klaar.
dus download dit patroon en neem hem mee op vakantie... een klein projectje tussendoor.

Deze schatten ook haken?
Klik even door naar mijn blog en je kan het gratis downloaden


Tot ziens na de zomer!
Fijne dagen. 

3 opmerkingen:

h&m