vrijdag 22 januari 2016

mijn nieuw sjaalje

Toen ik ongeveer een jaar geleden eens de heerlijke wolletjeswinkel  van Jeanet in Arnemuiden bezocht,
 zag ik daar schoon maar wel wat prijzig garen liggen.
Omdat Jeanet me verzekerde,
 dat ik met 1 bolletje een sjaal zou kunnen maken, 
heb ik er toch eentje meegenomen naar huis 
en nu ik er echt iets mee gemaakt heb, 
heb ik spijt dat ik er niet meer kocht 
( want ze worden in deze dikte niet meer gemaakt ) .

Ik zag  maar een deel van het bolletje toen ik het kocht .
 Al breiend aan mijn nieuwe sjaal zag ik tot mijn verbazing
 en vreugde de éne na de andere kleur te voorschijn komen. Dat wist ik niet toen ik het kocht.
Ik maakte er een heel eenvoudig sjaaltje van : 
 ik breide altijd gewoon rechts en daar ben ik blij om,
 want zo komt de kleurenpracht 
van dit garen goed tot zijn recht.


Wil je wat meer weten over dit garen of deze sjaal? 
Kom dan maar eens kijken op mijn blog,
want ik heb geen zin om het allemaal 2 keer te schrijven ;)


Goed weekend allemaal !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m